Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great Floydian 2007-12-12 4:54

Dag Sabine,
Ik zie dat je 3 nieuwe foto's hebt geplaats vanuit India en ik heb ze allemaal gemist...sorry. Je bent ook zolang niet geweest dat ik dacht dat je voorgoed weg was, maar je zal vast en zeker erg druk geweest zijn.
Deze close-ups zijn op een zeer indringede manier gefotograeerd, iets waar ik zeer van gecharmeerd ben. Haar sierraden door neus en oren zijn zeer dominant neergezet en ik denk dat het je daar ook om te doen was.. Haar gezicht met rood gewaad spreekt boekdelen, vooral haar ogen zijn indringend gfotografeerd...heel mooi.
Groetjes, Henk

Old 12-12-2007, 12:26 PM
Bien Bien is offline
TE Senior Member

Default To Floydian: bedankt

Dag Henk,
Ik ben inderdaad lang weggeweest en eigenlijk ben ik nog steeds een beetje weg hoor! Ik heb een ontzettend druk jaar (en langer) achter de rug en heb jammergenoeg niet zo veel tijd om commentaar te schrijven op TE. Ook niet om zelf te posten en al helemaal niet om te fotograferen! Ik krijg maar de kans om wat foto's te maken tijdens een werktrip, zoals deze naar India. Ik heb wel al die tijd mijn favorieten blijven volgen hoor en zo kon ik wat meepikken van jullie kunnen.
Ik heb nu een ietsie pietsie meer tijd, en ben binnenkort klaar voor een heeel lange vakantie. Ik hoop dan ook wat meer tijd hier te kunnen doorbrengen.

Wat die foto betreft, het doet me bijzonder plezier dat je hier een commentaartje bijschrijft. Persoonlijk ben ik tevreden met het resultaat (alhoewel crop buiten de "normen" valt maar ik ben dan ook niet conventioneel), maar het is raar als je geen reacties krijgt. Een bericht van jou in het bijzonder doet dus deugd. Ik heb een paar meer indringende portretten van deze trip en het verbaast me zelf ook eigenlijk. Misschien wat meer vertrouwen?
In ieder geval bedankt voor deze hart onder de riem!

Groetjes,

Sabine
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules